איך מוסיפים עובד חדש?
הוספת עובד חדש למערכת
כדי להוסיף עובד חדש, יש לפעול לפי השלבים הבאים:
- כניסה לרשימת העובדים: גשו ל"רשימת עובדים" במערכת.
- יצירת עובד חדש: לחצו על כפתור "הוסף עובד".
- מילוי פרטים אישיים:
- תמונה (אופציונלי): לחצו כדי לטעון תמונת פרופיל עבור העובד.
- מלאו את הפרטים האישיים הנדרשים: שם מלא, מספר תעודת זהות (או דרכון) ותאריך לידה.
- הזינו את מספר הטלפון של העובד.
- הזנת כתובת מייל:
- אפשרות א' (מייל אמיתי): הזינו את כתובת המייל האישית של העובד (מומלץ).
- אפשרות ב' (מייל פיקטיבי): אם לעובד אין כתובת מייל, לחצו על הכפתור המיועד לכך והמערכת תיצור עבורו כתובת מייל פיקטיבית באופן אוטומטי.
- הגדרת תפקיד: בחרו את תפקידו של העובד מהרשימה (לדוגמה: "מורה במרכז למידה").
- שליחת פרטי כניסה למערכת (אופציונלי):
- כדי לשלוח לעובד פרטי כניסה למערכת, סמנו את התיבה "שלח למשתמש פרטי כניסה".
- פרטי ההתחברות יישלחו לעובד אוטומטית בהודעה או במייל.
- שמירה: לחצו על "שמור" לסיום התהליך.
לאחר השמירה, תועברו ישירות לתיק האישי של העובד החדש, שם תוכלו להמשיך ולהגדיר פרטים נוספים.
אם ברצונכם לשלוח פרטי כניסה לעובד הקיים
- נכנסים לתיק האישי של העובד
- למעלה נראה אייקון של מכתב - כפתור ״שליחת פרטי התחברות״
- לאחר לחיצה על הכפתור - העובד יקבל הודעה עם פרטי הכניסה למערכת
עודכן בתאריך: 20/08/2025
תודה לך!
