מאמרים בנושא: הגדרות

איך להוסיף בעל תפקיד חדש ולהגדיר לו הרשאות?

איך להוסיף בעל תפקיד חדש ולהגדיר לו הרשאות?

שלב 1: יצירת מחלקה חדשה (במידת הצורך)

אם ברצונך להוסיף תפקיד למחלקה קיימת, דלג לשלב הבא.

  1. בתפריט הראשי, לחץ על "הגדרות".
  2. בתת-התפריט שנפתח, בחר ב "תפקידים".![תפריט צד]
  3. גלול לתחתית העמוד ולחץ על כפתור "צור מחלקה".![כפתור ״צור מחלקה״]
  4. הזן שם ברור למחלקה (לדוגמה: "שיווק", "תמיכה טכנית").
  5. (אופציונלי) הוסף הערה פנימית לזיהוי קל יותר (למשל: "מחלקת עובדים זמניים").![הוספת הערה](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/-/c/6/1/1/c6111820c0c57000/45_16v17sg.png =720x503)
  6. לסיום, לחץ על אייקון ה- "✓" כדי לשמור את המחלקה החדשה.![כפתור הווי]![שמירה](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/-/c/6/1/1/c6111820c0c57000/6_15dlkas.png =720x503)

שלב 2: הוספת תפקיד והגדרת הרשאות

  1. לאחר יצירת המחלקה, לחץ על שם המחלקה שאליה תרצה להוסיף את התפקיד.
  2. בתוך חלון המחלקה, לחץ על כפתור "הוסף תפקיד".![הוספת תפקיד למחלקה]
  3. תופיע שורה חדשה בטבלה. הזן שם לתפקיד (לדוגמה: "מנהל קמפיין", "נציג שירות").![שם התפקיד]![שם התפקיד](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/-/c/6/1/1/c6111820c0c57000/32_ogsgyw.png =720x503)
  4. שיבוץ עובדים:בעמודה "עובדים", לחץ על אייקון העט (🖋️).![שיוך עובדים לתפקיד]![הוספת עובדים](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/-/c/6/1/1/c6111820c0c57000/3vvdym_1da54hg.png =720x503)
  5. בחר מהרשימה את העובד או העובדים שברצונך לשייך לתפקיד זה.
  • הגדרת הרשאות:בעמודה "הרשאות", לחץ על אייקון העט (🖋️).סמן את ההרשאות הספציפיות שברצונך להעניק לבעלי תפקיד זה. העובדים המשויכים יוכלו לגשת ולבצע פעולות רק בתחומים שהוגדרו כאן.![הוספת הרשאות]![הוספת הרשאות](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/-/c/6/1/1/c6111820c0c57000/3hrvt_cp6vpf.png =720x503)
  • הגדרת ניתוק אוטומטי (אבטחה):בעמודה "ניתוק אוטומטי", בחר מהרשימה הנפתחת את משך הזמן שלאחריו המערכת תנתק באופן אוטומטי את המשתמש מחשבונו (למשל: "לאחר שעה", "בסוף יום העבודה").זוהי הגדרת אבטחה חשובה למניעת גישה לא מורשית.ניתוק אוטומטימילאת את כל הפרטים בשורה, לחץ על אייקון ה- "✓" בסוף השורה כדי לשמור את התפקיד החדש.![שמירת שינויים]![שמירת עדכונים](https://storage.crisp.chat/users/helpdesk/website/-/c/6/1/1/c6111820c0c57000/myrh_7xeqjy.png =720x503)

זהו! המחלקה והתפקיד החדש נשמרו במערכת. העובדים ששויכו יכולים כעת להתחבר עם פרטיהם ולהתחיל לעבוד בהתאם להרשאות שהוגדרו להם.



עודכן בתאריך: 19/08/2025

האם המאמר עזר לך?

שתף את המשוב שלך

בטל

תודה לך!